Často kladené dotazy

Obecné dotazy

Jak si mohu převést číslo od stávajícího operátora?

Jak přenést číslo k 99mobile od 1.9.2013?

  1. Kontaktujte Vašeho stávajícího operátora s žádostí o ČVOP (číslo výpovědi opouštěného operátora).
  2. Jakmile budete mít 14 místné ČVOP, objednejte si přenos čísla na infolince 799 999 999 nebo prostřednictvím těchto vebových stránek.
  3. Po odeslání objednávky přes formulář Vás budeme kontaktovat ohledně kontroly údajů, požadovaného data portace a doplnění ČVOP.
  4. Po sdělení ČVOP Vám posíláme novou SIM kartu, na kterou se Vaše číslo v naplánovaný den přenese.
  5. Deaktivace SIM karty opouštěného operátora bude provedena v naplánovaný den mezi 0.00 a 2.00. Následně bude mezi 4.00 a 6.00 aktivována nová SIM karta v síti FPNet. Od této chvíle můžete využívat naše služby.

ČVOP je platný 60 dní.

Přenos čísla je zdarma. Pokud přenášíte zároveň více čísel od jednoho operátora a máte je pod jednou smlouvou stačí pouze jeden ČVOP kód pro přenos všech čísel pod smlouvou. Přidělení nového čísla s předvolbou 799 je zdarma.

Jakým způsobem si lze zřídit nové telefonní číslo?

Naše služby si můžete objednat přes infolinku 799 999 999 nebo přes tyto webové stránky.

Lze zablokovat SIM kartu při ztrátě telefonu?

V případě požadavku na zablokování SIM karty nás kontaktujte na zákaznické lince 799 999 999 či emailem na info@99fpnet.cz.

Je možné zablokovat telefonní číslo konkrétního volajícího?

Blokování čísel konkrétních volajících je možné provést přímo v rámci nastavení mobilního telefonu, pokud tuto funkci podporuje. Hovory od zablokovaného volajícího jsou v tomto případě automaticky odmítány.

Co dělat v případě ztráty kódu PIN/PUK, kdy dojde k blokaci karty/telefonu?

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě FPNet nebo 799 999 999 odkudkoli a připravte si Vaše identifikační údaje nutné pro sdělení PINu či PUKu.

Jak lze provést změnu tarifu, služeb nebo datových balíčků?

Konkrétní hlasový tarif lze měnit vždy ke konci zúčtovacího období nejpozději 2 pracovní dny před koncem účtovacího období na vyšší i nižší dle potřeby a žádost o změnu tarifu musí být zaslána emailem na info@99fpnet.cz. Datový tarify lze dokoupit kdykoliv a je vždy platný na aktuální kalendářní měsíc. Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě FPNet.

Kolik stojí výměna zničené nebo ztracené SIM karty?

Kontaktujte zákaznickou linku vytočením čísla 9999 ze sítě 99mobile nebo 799 999 999 odkudkoli. Za doručení a vyhotovení nové SIM karty je účtován poplatek dle platného ceníku, který naleznete na adrese www.fpnet.cz/ke-stazeni/.

Systém mého telefonu napadl vir, jak mám postupovat?

Pokud máte podezření na infikaci operačního systému svého telefonu virem, je nutné kontaktovat autorizovaného prodejce vašeho mobilního telefonu, případně konzultovat rady z odborných diskuzních skupin na internetu.

Poskytujete podporu nastavení mobilního telefonu?

Je nám líto, ale s nastavením vašeho mobilního telefonu vám poradit nemůžeme. V rámci co nejlevnějšího volání a zpráv SMS se soustředíme pouze na podporu služeb, které sami poskytujeme. Věříme, že prodejce vašeho mobilního telefonu vám poskytne plnou podporu při jeho využívání. V opačném případě zkuste vyhledat řešení svého problému v rámci odborných diskuzních skupin na internetu.

Kde najdu mapu pokrytí signálem?

Mapu pokrytí mobilním signálem najdete na našich stránkách v sekci O nás.

Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy? Jaké jsou podmínky zrušení?

Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď.

Volání a tarify

Pro koho jsou tarify určeny?

Tarify jsou určeny pro celou rodinu. Každý má možnost vybrat si tarif dle objemu svého volání. Navíc Cena volání nad rámec volných minut je u většiny tarifů stejná, liší se v podstatě cenou volných minut. Datové balíčky lze dokoupit pro každý tarif zvlášť.

V čem se tarify liší?

Tarify se liší měsíční cenou a počtem volných minut. Čím větší tarif zvolíte, tím více získáte volných minut. Platí pravidlo, že s rostoucím tarifem cena volné minuty klesá. Proto pokud voláte spíše více, vyplatí se vám tarif větší. Podrobnou nabídku i s popisem najdete na našich stránkách.

Je možné si zřídit datový tarif?

K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový tarif z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dispozici na daný kalendářní měsíc. Po vyčerpání FUP je rychlost stahování omezena na 64kbps, odesílání dat je omezeno na 32kbps. Tarify je možné libovolně kombinovat.

Jak nastavit přesměrování hovorů?

Přesměrování hovorů závisí na vašem konkrétním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu telefonu. Nastavit lze obvykle podmíněné a nepodmíněné přesměrování:

Nepodmíněné přesměrování: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány na vámi zadané číslo nebo do hlasové schránky.

Podmíněné přesměrování: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo se nacházíte mimo signál. V případě, že hovory přesměrujete na jiné číslo, budou přijaté hovory účtovány jako byste vy sami volali z čísla, ze kterého hovor přesměrováváte.

Jak zrušit přesměrování do hlasové schránky?

Přesměrování do hlasové schránky je ve výchozím nastavení zapnuto. Zrušení provedete v nastavení přesměrování v mobilním telefonu. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.

Kolik stojí volání na barevné linky?

Ceník volání na barevné linky naleznete v ceníku na adrese www.fpnet.cz/ke-stazeni/.

Nabízíte i neomezené volání za paušální poplatek?

Aby se zákazníkovi neomezený tarif vyplatil, musí měsíčně obvykle provolat více než 500 minut, nebo napsat skutečně enormní množství zpráv SMS. Jsme si vědomi, že i takoví zákazníci existují, nicméně velkoobchodní nabídka nám bohužel v této chvíli neumožňuje neomezený tarif nabízet. Věříme, že v budoucnu toho budeme schopni.

Mám k dispozici výpis hovorů, SMS a dat?

Podrobný výpis hovorů je k dispozici po přihlášení do klientského účtu. V zákaznické sekci najdete přehled všech odchozích hovorů (v případě roamingu i příchozích), odeslané SMS i vyčerpaná data. Přihlašovací údaje jsou uvedeny na Vaší smlouvě.

Jaký typ SIM karty poskytujete?
Automaticky zasíláme SIM kartu velikosti Mikro a Mini SIM viz obrázek níže. Nano SIM karty dodáváme samozřejmě také dle Vaší potřeby (např. Iphone).
 
Lze si zřídit „číslo na přání“?

Pro seznam zlatých čísel kontaktujte zákaznickou linku. Rádi Vám převedeme vaše stávající číslo  do naší sítě.

Lze nastavit SMS upozornění na dosažený limit útraty?

Pro SMS upozornění na limit provolané částky nám napište na info@fpnet.cz požadovanou částku dosažené útraty (včetně výše paušálu).

SMS a MMS

Je nastavena brána SMS?

Brána SMS je již na vaší kartě přednastavena.

Jak nastavit odesílání a příjem zpráv MMS?

Posílání i příjem zpráv MMS je již na vaší kartě přednastaveno.

Je možné posílat zprávy Premium SMS? Je možné je zakázat?

Premium SMS jsou aktivovány pro placení jízdenek, parkování apod. Blokujeme zasílání erotických a zábavných Premium SMS (předvolby 900,901,903-909). Chcete-li jejich odesílání úplně zakázat, kontaktujte nás vytočením 9999 ze sítě FPNet. Po složení jistiny je možné povolit odesílání všech Premium SMS.

Internet (datové tarify)

Jak nastavit funkci WAP?

Funkce WAP je již na vaší kartě přednastavena.

Umožňuje datový tarif všechny služby, včetně VOIP, Skypu apod. nebo je něco omezené?

Z naší strany není omezena žádná internetová služba. Konkrétní využití služeb může záviset na typu vašeho mobilního telefonu.

Lze využít data v zahraničí?

Datový roaming je implicitně vypnut. Pro jeho aktivaci nás kontakujte. Data využitá v zahraničí se neodečítají z FUP datového balíčku, ale jsou účtovány zvlášť po MB nad rámec Vašeho paušálu dle platného ceníku konkrétní zahraniční destinace.

Je možné si zřídit datový tarif?

K jakémukoliv hlasovému tarifu si můžete aktivovat též libovolný datový tarif z naší nabídky. Kapacitu vybraných dat máte vždy k dispozici na daný kalendářní měsíc. Po vyčerpání FUP je rychlost stahování omezena na 64kbps, odesílání dat je omezeno na 32kbps. Tarify je možné libovolně kombinovat.

Roaming a volání do zahraničí

Jak nastavím síť v pohraniční oblasti?

Pokud se nacházíte v zahraničí nebo v oblastech, kde již dosahuje signál zahraničního operátora, můžete si ve vašem telefonu vybrat, jakého mobilního operátora budete využívat. V závislosti na typu telefonu může být nastaven automatický výběr sítě operátora s nejsilnějším signálem. Pokud se pohybuje v pohraničních oblastech a chcete zůstat připojeni do sítě FPNet, doporučujeme přepnout nastavení výběru signálu na ruční. Bližší informace o této funkci naleznete v uživatelské příručce k vašemu přístroji.

Je ve výchozím nastavení zapnutý roaming?

Na všech SIM kartách je automaticky nastavený roaming v zemích Evropské unie. V případě cesty do zahraničí mimo EU nás neváhejte kontaktovat.

Jak jsou účtovány roamingové hovory a datové služby v zahraničí? Lze nastavit omezení dat?

Roaming je automaticky aktivní v rámci zemí Evropské unie. Ceny volání a dat do různých oblastí naleznete v ceníku roamingových volání. Datový roaming je implicitně vypnut. Pro jeho aktivaci nás kontakujte. Data využitá v zahraničí se neodečítají z FUP datového balíčku, ale jsou účtovány zvlášť po MB nad rámec Vašeho paušálu dle platného ceníku konkrétní zahraniční destinace.

Objednávky, platby a klientské účty

Jak se lze přihlásit do klientského účtu?

Údaje k přihlášení do klientského účtu (zákaznické sekce) jsou uvedeny na Vaší smlouvě o poskytování služeb vpravo nahoře pod označením Přihlašovací údaje do Klientského účtu (jméno a heslo). Vstup do zákaznické sekce naleznete zde.

Jakým způsobem lze platit za služby? Je možná platba inkasem?

Platby je možné provádět příkazem z bankovního účtu nebo inkasem (v takovém případě je nutné zaslat potvrzení o zřízení inkasa, abychom si platbu mohli inkasovat).

Kde najdu ceny jednotlivých služeb?

Kompletní ceník služeb naleznete zde.

Jak zjistím výši mé aktuální měsíční útraty?

Výši své útraty najdete po přihlášení do klientského účtu nebo zavoláním na zákaznickou linku 9999.

Kde získám kopie dokladů nebo faktury?

Veškeré potřebné doklady najdete po přihlášení do klientského účtu nebo zavoláním na zákaznickou linku 9999.

Co je to účtovací období?

Účtovací období začíná vždy dnem aktivace či portace čísla a trvá jeden kalendářní měsíc (např. od 10.6. do 9.7.). Poté vám bude vystavena faktura, kterou je potřeba uhradit ve 14 denní splatnosti.

Jakým způsobem lze provést zrušení smlouvy? Jaké jsou podmínky zrušení?

Pokud si přejete ukončit využívání našich služeb, je potřeba zaslat písemnou výpověď na adresu naší společnosti MAXPROGRES mobile, s.r.o., Traťová 1, Brno, 619 00. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začíná běžet od prvního dne účtovacího období bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď.

LTE - vysokorychlostní internet

Co je LTE?

LTE je technologie vysokorychlostního mobilního internetu založena na sítích GSM/EDGE a UMTS/HSPA. Jedná se o mezičlánek mezi technologií 3G a 4G. Rychlost internetu dosahuje několik desítek Mbit. Někteří operátoři uvádějí teoretické hodnoty přes 100Mbit, reálná rychlost internetu se pohybuje okolo 20Mbit. Tuto rychlost si můžete na mobilním telefonu, který má od nás aktivní datový tarif podporující LTE snadno změřit jakýmkoliv serverem či aplikací, který měření poskytuje.

Podporuje můj mobilní telefon LTE?

Technologii LTE podporují například mobilní telefony:

Apple iPhone 5C
Apple iPhone 5
BlackBerry Q10
HTC One
HTC One SV
LG G Flex D955
Nokia Lumia 1020
Nokia Lumia 820
Nokia Lumia 925
Samsung Galaxy Note 3
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy S4 mini
Sony Xperia Z
Sony Xperia Z1

Zda Váš mobilní telefon LTE podporuje snadno zjistíte u jeho výrobce.

Jak mohu využít LTE?

LTE můžete využít v mobilních telefonech, které ho podporují, pomocí modemů nebo tabletů s podporou LTE. Stačí si u nás vybrat datový balíček s kapacitou 600MB LTE, 1,2GB LTE či SIM kartu, která podporuje pouze data (bez volání a SMS) s kapacitou 3GB nebo 10GB (více zde). Pokud se nebudete nacházet v dosahu pokrytí LTE, data Vám samozřejmě fungovat budou. Datové balíčky nejsou určeny jen pro LTE, ale i pro sítě 3G apod.

Napište nám